sitemeter

Felbecsülhetetlen élettapasztalatok Brüsszelből

Egy eu-s vendégmunkás kalandjai.

Friss topikok

  • pruty: komment1: hahooo Agi! A lakas tenyleg szuper, sot mostmar szuperebb is!!!! TOk jo volt ott lenni!... (2009.07.21. 10:34) Még mindig kecó
  • Miett2: Szia Ági Megadnád az e-mail címedet? Szeretnék kérdezni valamit nem nyilvánosban. miett232@gmail... (2009.04.16. 11:18) Mikor lehet jönni?
  • eszter: na, megnéztem én is, RF most sem tetszett, ez már úgy látszik mindig így lesz... de a film tényleg... (2008.07.01. 22:15) In Bruges
  • g: ja, es nagyon jok a kepek, sot, ebben a bejegyzesben igazan viccesek is:))) g (2008.05.26. 09:30) Star Wars és Victor Horta

Linkblog

Stockholm. Újra

2008.11.23. 16:20 hag

 

Ennek a képnek mostmár nincs igazi értéke, mert közben Pesten és Brüsszelben is leesett az első hó, de azért a héten nekem sikerült meghoznom a havat Stockholmba. Odafelé nézegettem az emberek lábát és azon gondolkoztam, hogy ki fognak-e röhögni a bundás cipőmben, de amikor este elkezdett havazni, azért örültem, hogy úgy döntöttem a svéd november nekem már tél. A hó nem maradt meg, ezek a képek is a reptér árnyékos oldalán készültek.
 
Ismét rájöttem, hogy nem lenne belőlem jó északi. Nagyon nyomasztónak találtam, hogy délután 3-kor tök sötét van és reggel 8 körül kel a nap. Ráadásul ez még félórát romlik Karácsonyig és Stockholm nincs is igazán északon. Szóval nem szeretnék oda költözni.
 
Nils Holgerssonos cuccokat továbbra sem lehet kapni, viszont hihetetlenül jó konyhai cuccok vannak. Bár nem vettem semmit, mert én most alapvetően valami jópofa játékot keresnék Karácsonyra, de az sajnos itt sem volt.
 
A csapvíz most is tökéletes volt. Annyira tiszta és jóízű, hogy komolyan kéne alapítanunk egy vállalkozást, ami stockholmi csapvizet importál mondjuk Brüsszelbe, ahol híresen rossz a víz.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakeddvanakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr39784369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása