sitemeter

Felbecsülhetetlen élettapasztalatok Brüsszelből

Egy eu-s vendégmunkás kalandjai.

Friss topikok

  • pruty: komment1: hahooo Agi! A lakas tenyleg szuper, sot mostmar szuperebb is!!!! TOk jo volt ott lenni!... (2009.07.21. 10:34) Még mindig kecó
  • Miett2: Szia Ági Megadnád az e-mail címedet? Szeretnék kérdezni valamit nem nyilvánosban. miett232@gmail... (2009.04.16. 11:18) Mikor lehet jönni?
  • eszter: na, megnéztem én is, RF most sem tetszett, ez már úgy látszik mindig így lesz... de a film tényleg... (2008.07.01. 22:15) In Bruges
  • g: ja, es nagyon jok a kepek, sot, ebben a bejegyzesben igazan viccesek is:))) g (2008.05.26. 09:30) Star Wars és Victor Horta

Linkblog

Költözés

2009.06.27. 18:57 hag

Úgy döntöttem, én is haladok a korral és egy jobb technikai lehetőségeket kínáló oldarla költözöm át. Íme:

http://hakeddvanakkor.blogspot.com

Ezúton is szeretném megköszöni a költözésben való segítséget, mert egyedül biztosan nem tudtam volna ilyen szépen megcsinálni.

Az olvasókat pedig várom az új oldalon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakeddvanakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr451212289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása