sitemeter

Felbecsülhetetlen élettapasztalatok Brüsszelből

Egy eu-s vendégmunkás kalandjai.

Friss topikok

  • pruty: komment1: hahooo Agi! A lakas tenyleg szuper, sot mostmar szuperebb is!!!! TOk jo volt ott lenni!... (2009.07.21. 10:34) Még mindig kecó
  • Miett2: Szia Ági Megadnád az e-mail címedet? Szeretnék kérdezni valamit nem nyilvánosban. miett232@gmail... (2009.04.16. 11:18) Mikor lehet jönni?
  • eszter: na, megnéztem én is, RF most sem tetszett, ez már úgy látszik mindig így lesz... de a film tényleg... (2008.07.01. 22:15) In Bruges
  • g: ja, es nagyon jok a kepek, sot, ebben a bejegyzesben igazan viccesek is:))) g (2008.05.26. 09:30) Star Wars és Victor Horta

Linkblog

Az utolsó normális ember

2008.11.23. 16:31 hag

Mikor november elején otthon voltam, nagyon meg voltam döbbenve. Teljesen olyan érzésem volt, mintha mindenki megbolondult volna. Az egész problémát Szlovákiával nem értem, és valahogy olyan érzésem volt mintha valami háborús pszichózisban élne mindenki.

 
Amikor visszajöttem, akkor kezdtem el olvasni Borbély Szilárd Árnyképrajzoló című könyvét. Annyira jó volt, hogy szinte együltő helyemben kiolvastam.
 
Szóval kicsit visszatért a remény, hogy nem mindenki őrült meg Magyarországon. Olvassatok Borbély Szilárdot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakeddvanakkor.blog.hu/api/trackback/id/tr15784385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása